Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » tłok » tłok, kompletny

tłok, kompletny

wybierz markę samochodu:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
416.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 82,0
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,5
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,5
Średnica wyżłobienia [mm] 37,5
Wysokość płomienia [mm] 8,25
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 61,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 82 L 117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 2,0 CrK
Numer komponentu 2. NM 2,0 P
Numer komponentu 3. DSF2,0 Cr P
nr EAN 4009026608692
cena brutto:
433.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 82,4
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,5
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,5
Średnica wyżłobienia [mm] 37,5
Wysokość płomienia [mm] 8,25
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 61,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 82 L 117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 2,0 CrK
Numer komponentu 2. NM 2,0 P
Numer komponentu 3. DSF2,0 Cr P
nr EAN 4009026608708
cena brutto:
311.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 82,6
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,5
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,5
Średnica wyżłobienia [mm] 37,5
Wysokość płomienia [mm] 8,25
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 61,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 82 L 117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 2,0 CrK
Numer komponentu 2. NM 2,0 P
Numer komponentu 3. DSF2,0 Cr P
nr EAN 4009026608715
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.