Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.9 dTi (KA0N) (1999.03-2001.02) 98km » 1949 tomex-c
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.9 Dti (ka0n) (1999.03-2001.02) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. MERCEDES W177 A-KLASA 18- TYŁ 1949 TOMEX-C

97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1949

producent:

TOMEX-C

(254x57mm) Citroen C25 81-94 Renault Master 94-98 Peugeot J5 81-94
oś tylna
Średnica [mm] : 254
Szerokość [mm] : 57
Ciężar [kg] : 2,89
System hamulcowy : TRW/Lucas
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 9939718
Numer dostawcy: TX 20-59
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. MERCEDES W177 A-KLASA 18- TYŁ 1949 TOMEX-C

numery OEM:
ALFA ROMEO      9939718
CITROËN      4241 H8
CITROËN      95661851
FIAT      00946560
FIAT      009941243
FIAT      009943934
FIAT      009946560
FIAT      9937788
FIAT      9939718
FIAT      9941243
FIAT      9946560
FIAT      9982466
OPEL      44 00 323
OPEL      9108323
OPEL      9111294
PEUGEOT      4238 99
PEUGEOT      4241 58
PEUGEOT      4241 H8
RENAULT      77 01 104 639
RENAULT      77 01 204 634
RENAULT      77 01 204 637
RENAULT      77 01 204 638
RENAULT      77 01 204 639
RENAULT      77 01 205 915
VAUXHALL      44 00 323
VAUXHALL      9108323
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. MERCEDES W177 A-KLASA 18- TYŁ 1949 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. MERCEDES W177 A-KLASA 18- TYŁ 1949 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.