Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » 4024 tomex-c

SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 TOMEX-C

4024 SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 TOMEX-C
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4024

producent:

TOMEX-C

(229x42mm) Peugeot 305 82-88
oś tylna
Średnica [mm] : 228
Szerokość [mm] : 42
Ciężar [kg] : 1,96
System hamulcowy : Bendix
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4241A4
Numer dostawcy: 20-68
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 TOMEX-C

SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 producenta TOMEX-C

ALFA ROMEO

0060749883, 0060750467, 60750467

CITROËN

423807, 95624959, 95625020

PEUGEOT

423807, 424117, 4241A4, 95624959, 95625020

DACIA

6001546503

numery OEM:
ALFA ROMEO      0060749883
ALFA ROMEO      0060750467
ALFA ROMEO      60750467
CITROËN      423807
CITROËN      95624959
CITROËN      95625020
PEUGEOT      423807
PEUGEOT      424117
PEUGEOT      4241A4
PEUGEOT      95624959
PEUGEOT      95625020
DACIA      6001546503
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. BMW 3 4024 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.