Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Ssangyong KORANDO (KJ) 2.9 D (KJ) (1996.12-2000.10) 98km » 119 281 topran
wybrany samochód: 
Ssangyong Korando (kj) 2.9 D (kj) (1996.12-2000.10) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 119 281 TOPRAN

119 281 Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa TOPRAN
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

119 281

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
Długość przewodu elastycznego [mm]345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem odpowietrzającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Materiał uszczelnieniaNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z zasobnikiem węgla aktywnego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 119 281 TOPRAN

Element zbiornika paliwa (wąż wentylacyjny zbiornika paliwa) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 201 160D
SEAT      1J0 201 160D
SKODA      1J0 201 160D
VOLKSWAGEN      1J0 201 160D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 119 281 TOPRAN w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.