Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 TDV6 4x4 (2013.10-???) 211km » 301 803 topran
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Tdv6 4x4 (2013.10-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 301 803 TOPRAN

301 803 Łożyskowanie TOPRAN
topran 301 803
Łożyskowanie 301 803
301 803
topran 301 803 Łożyskowanie
Łożyskowanie 301 803 topran
Łożyskowanie 301 803 topran
Łożyskowanie 301 803 topran
Łożyskowanie 301 803 topran
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

301 803

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 301 803 TOPRAN

Poduszka silnika z tyłu L, oprawa skrzyni biegów/środek, gumowo-metalowa pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.4-2.0 10.98-12.13
numery OEM:
FORD      1 061 205
FORD      1 070 177
FORD      1 094 591
FORD      1 102 416
FORD      5 062 530
FORD      5 208 219
FORD      91T66P082BB
FORD      98AB6P082AG
FORD      98AB6P082AH
FORD      98AB6P082MA
FORD      98AB6P082MB
FORD      9T166P082BA

Zastosowanie Łożyskowanie 301 803 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 301 803 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.