Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën C3 II (SC_) 1.6 BlueHDi 75 (2015.04-???) 75km » 401 908 topran
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.6 Bluehdi 75 (2015.04-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN

401 908 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

401 908

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Ilość na oś2
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (728mm) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207) 1.6-5.5 01.07-12.16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 420 09 85
MERCEDES-BENZ      204 420 25 85
MERCEDES-BENZ      A204 420 09 85
MERCEDES-BENZ      A204 420 25 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.