Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) 1.8 Bifuel (2009.01-2012.10) 125km » 500 035 topran
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ud_) 1.8 Bifuel (2009.01-2012.10) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 500 035 TOPRAN

500 035 Łożyskowanie TOPRAN
topran 500 035
Łożyskowanie 500 035
500 035
topran 500 035 Łożyskowanie
Łożyskowanie 500 035 topran
Łożyskowanie 500 035 topran
Łożyskowanie 500 035 topran
Łożyskowanie 500 035 topran
Łożyskowanie 500 035 topran
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

500 035

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 500 035 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów tył L/P (manualna) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E32), 7 (E38) 1.6-5.4 03.85-12.07
numery OEM:
BMW      2231 1 094 916
BMW      2231 6 771 221
BMW      2371 1 130 205
BMW      2371 1 131 664

Zastosowanie Łożyskowanie 500 035 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 500 035 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.