Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 1.7 TD (F70) (1999.01-2005.04) 68km » 631 473 topran
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 1.7 Td (f70) (1999.01-2005.04) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 631 473 TOPRAN

631 473 Zacisk hamulca tarczowego tył L  TOPRAN
189.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

631 473

producent:

TOPRAN

System hamulcowyBosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z zaworem odpowietrzającym
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów631 474
Nie wymagany zwrot starej czężci
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 631 473 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.5-3.0 07.11-
numery OEM:
BMW      3421 6 850 857
zamienniki:
8AC 355 398-181
brak
HELLA
F 06 258
brak
BREMBO
344934
brak
KAWE
FCL695199
brak
FERODO
BHS1547E
brak
TRW

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 631 473 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.