Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Volvo FH III 420 (2020-???) 420km » 02.19.187 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 420 (2020-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.187 Rolka napinająca paska wieloklinowego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.19.187

Status produktu: Normalny
dla numeru OE611 200 0570 n.cpl.1
Średnica [mm]70
Szerokość [mm]28

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOKLIN. DB CDI SPRINTER
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 200 0570
MERCEDES-BENZ      611 200 0570 n.cpl.1
MERCEDES-BENZ      611 202 0019
MERCEDES-BENZ      646 200 0270
MERCEDES-BENZ      646 200 0270 n.cpl.1
MERCEDES-BENZ      A611 200 0570
MERCEDES-BENZ      A611 200 0570 n.cpl.1
MERCEDES-BENZ      A611 202 0019
MERCEDES-BENZ      A646 200 0270
MERCEDES-BENZ      A646 200 0270 n.cpl.1

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.