Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km » 08.37.066 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, pompa wspomagania 08.37.066 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

08.37.066 Koło pasowe, pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

08.37.066

Status produktu: Normalny
dla numeru OE32 42 1 740 858

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wspomagania 08.37.066 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOĂşO POMPY WSPOMAGANIA BMW E36/39/46 90-03
numery OEM:
BMW      32 42 1 740 858

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wspomagania 08.37.066 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.