Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHQ330E trw

Zacisk hamulca BHQ330E TRW

BHQ330E Zacisk hamulca TRW
206.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHQ330E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KASCO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 34
parzyste numery artykułów BHQ331E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938189242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHQ330E TRW

Koszt kaucji: 160.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI IX35, SONATA VI, KIA SPORTAGE III 1.7D-2.4 08.09-12.16

Zacisk hamulca BHQ330E ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Zacisk hamulca BHQ330E producenta TRW

HYUNDAI

582102S100, 582102S300, 582102S350, 582102S700, 582102Y500, 582103S200, 583102SA00, 583102SA30, 583102SA70, 583103SA20

KIA

582102S100, 582102S300, 582102S350, 582102S700, 582102Y500, 583102SA00, 583102SA30, 583102SA70

numery OEM:
HYUNDAI      58210-2S100
HYUNDAI      58210-2S300
HYUNDAI      58210-2S350
HYUNDAI      58210-2S700
HYUNDAI      58210-2Y500
HYUNDAI      58210-3S200
HYUNDAI      58310-2SA00
HYUNDAI      58310-2SA30
HYUNDAI      58310-2SA70
HYUNDAI      58310-3SA20
KIA      58210-2S100
KIA      58210-2S300
KIA      58210-2S350
KIA      58210-2S700
KIA      58210-2Y500
KIA      58310-2SA00
KIA      58310-2SA30
KIA      58310-2SA70
zamienniki:
F 30 166
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca BHQ330E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHQ330E TRW:

Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
zobacz instrukcję montażu BHQ330Ezobacz instrukcję montażu BHQ330E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.