Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » Cylinderek hamulcowy, BWH137 trw

Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW

BWH137 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH137
63.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH137

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica [mm] 22,2
Materiał Żeliwo
parzyste numery artykułów BWH136
strona zabudowy Oś tylna
strona zabudowy z prawej
nr EAN 3322937002917
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW

CYLINDEREK HAM LUCAS BWH137 RENAULT 20 75-83, 25 84-93, 30 82-86
numery OEM:
RENAULT      77 01 020 062
RENAULT      77 01 024 264
zamienniki:
350484
brak
VALEO
R22069A1
brak
FTE automotive GmbH
FHW122
brak
FERODO
3634
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 986 475 394
brak
BOSCH
5006137
brak
GIRLING
803936
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH137zobacz instrukcję montażu BWH137

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.