Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Rover 600 I (RH) 620 Si (1993.08-1999.02) 131km » BWH137 trw
wybrany samochód: 
Rover 600 I (rh) 620 Si (1993.08-1999.02) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW

BWH137 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH137

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH137

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWH136
nr EAN3322937002917

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW

CYLINDEREK HAM LUCAS BWH137 RENAULT 20 75-83, 25 84-93, 30 82-86
numery OEM:
RENAULT      77 01 020 062
RENAULT      77 01 024 264
zamienniki:
350484
brak
VALEO
R22069A1
brak
FTE automotive GmbH
FHW122
brak
FERODO
3634
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 986 475 394
brak
BOSCH
5006137
brak
GIRLING
803936
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH137 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWH137zobacz instrukcję montażu BWH137

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.