Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Seat LEON (KL1, KLG) 1.5 e-HYBRID (2024-???) 272km » BWH373 trw
wybrany samochód: 
Seat Leon (kl1, Klg) 1.5 E-hybrid (2024-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH373 TRW

BWH373 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH373
Cylinderek hamulcowy BWH373
BWH373
trw BWH373 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH373 trw
Cylinderek hamulcowy BWH373 trw
Cylinderek hamulcowy BWH373 trw
Cylinderek hamulcowy BWH373 trw
Cylinderek hamulcowy BWH373 trw
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH373

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937131464

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH373 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.1-Electric 05.96-
numery OEM:
CITROËN      4402 C6
CITROËN      4402 E7
CITROËN      4402 E8
PEUGEOT      4402 C6
PEUGEOT      4402 E7
PROTON      PW822608

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH373 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH373 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWH373zobacz instrukcję montażu BWH373

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.