Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) (1987.06-1992.12) 150km » BWK223 trw
wybrany samochód: 
Renault 25 (b29_) 2.8 V6 Injection (b29f) (1987.06-1992.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWK223 TRW

BWK223 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWK223
Cylinderek hamulcowy BWK223
BWK223
trw BWK223 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWK223 trw
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWK223

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica [mm]23,8
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937287307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWK223 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
OPEL      45 00 937
OPEL      9161237
RENAULT      77 01 044 603
VAUXHALL      45 00 937
VAUXHALL      9161237

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWK223 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWK223 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWK223zobacz instrukcję montażu BWK223

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.