Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Rover 200 II kabriolet (XW) 214 1.4 (1990.04-1992.09) 95km » DB4089 trw
wybrany samochód: 
Rover 200 Ii Kabriolet (xw) 214 1.4 (1990.04-1992.09) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4089 TRW

DB4089 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4089
124.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4089

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]83
Średnica otworu centrującego [mm]85
Śr. zewn. bębna ham. [mm]280
Rozmiar gwintu 115
Średnica bębna hamulcowego260,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]261,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]64
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]130
nr EAN3322937075607
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4089 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: MERCEDES G (W460), G (W461), G (W463), T1 (601), T1 (602), T1 (B602), T2/LN1 2.0-3.6 04.77-07.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 423 50 01
MERCEDES-BENZ      A 601 423 50 01
PUCH      6014235001
zamienniki:
10 91 8493
brak
SWAG Autoteile GmbH
36-0051
brak
KAGER
BT257
brak
FTE automotive GmbH
18-0221
brak
METELLI CIFAM
263302
brak
NK
400.5069.00
brak
ZIMMERMANN
7114.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4089 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4089 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.