Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4277B trw

Bęben hamulcowy DB4277B TRW

DB4277B Bęben hamulcowy TRW
204.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4277B

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 59
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 107
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322937811496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4277B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT VI, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA, STREET KA 1.0-1.8D 01.95-11.08
numery OEM:
FORD      1011288
FORD      1499062
FORD      4053719
FORD      7173157
FORD      7296355
FORD      7S51-1113-BA
FORD      96AB-1113-AB
FORD      YS6W-1113-BA
zamienniki:
BT1016
brak
FTE automotive GmbH
329717J
brak
JURID
18-0290
brak
METELLI CIFAM
18-0388
brak
METELLI CIFAM
18-0290K
brak
METELLI CIFAM
252531
brak
NK
252541
brak
NK
7122.00
brak
REMSA
7153.00
brak
REMSA
237070
brak
VALEO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4277B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4277B TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.