Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Kia SORENTO II (XM) 2.0 CRDi 4WD (2010.11-???) 150km » 8DT 355 301-361 hella
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.0 Crdi 4wd (2010.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 8DT 355 301-361 HELLA

8DT 355 301-361 Bęben hamulcowy HELLA
hella 8DT 355 301-361
Bęben hamulcowy 8DT 355 301-361
8DT 355 301-361

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

62912

numer części:

8DT 355 301-361

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]49,3
Śr. zewn. bębna ham. [mm]239
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]80
Wzór otworów/Ilość otworów04/04
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204
Średnica otworu centrującego [mm]50,2
Ciężar [kg]5,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sworzniem mocującym koła
Techniczny numer informacyjny62912
nr EAN4082300391282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 8DT 355 301-361 HELLA

numery OEM:
FORD      1011288
FORD      1057814
FORD      1499062
FORD      4053719
FORD      7296355
FORD      7S511113BA
FORD      96AB1113AB
FORD      YS6W1113BA

Zastosowanie Bęben hamulcowy 8DT 355 301-361 HELLA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.