Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.7 quattro (2002.10-2006.05) 280km » DB4279 trw
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.7 Quattro (2002.10-2006.05) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4279 TRW

DB4279 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4279
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4279

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]40
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937322480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4279 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: MAZDA 121 II, 2, 323 C IV, 323 C V, 323 F IV, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S IV, 323 S V, 323 S VI, DEMIO, MX-3 1.1-2.0D 08.89-06.15
numery OEM:
FORD      BW7Y26251
FORD      F2C612448
FORD      F2CZ1126A
MAZDA      B596-26-251
MAZDA      B596-26-251A
MAZDA      B596-26-251B
MAZDA      B596-26-251C
MAZDA      B596-26-251D
MAZDA      BW7Y-26-251
MAZDA      D102-26-251
MAZDA      D102-26-251A
MAZDA      DC2Y-26-251
MAZDA      F2C6-12-448
MAZDA      F2CZ1126A

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4279 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4279 TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.