Ciężar [kg] | 4,13 |
otwór Ø [mm] | 55 |
Średnica bębna hamulcowego | 200 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 241,2 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201,5 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 42 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 57,8 |
Ilość otworów | 8 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Średnica otworu flanszy [mm] | 55 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Długość opakowania [cm] | 26 |
Szerokość opakowania [cm] | 26 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 3306437065153 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329322J JURID
MAZDA | B45526251 | |
MAZDA | B45526251A | |
MAZDA | B45526251B | |
MAZDA | B596-26-251 | |
MAZDA | B596-26-251A | |
MAZDA | B596-26-251C | |
MAZDA | B596-26-251D | |
MAZDA | B59626251 | |
MAZDA | B59626251A | |
MAZDA | B59626251B | |
MAZDA | B59626251C | |
MAZDA | B59626251D | |
MAZDA | BW7Y26251 | |
MAZDA | D102-26-251 | |
MAZDA | D10226251 | |
MAZDA | D10226251A | |
MAZDA | F2C612448 | |
MAZDA | F2CZ1126A |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 329322J JURID w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.