Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI RS (2012.11-???) 220km » DB4300 trw
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 2.0 Tsi Rs (2012.11-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4300 TRW

DB4300 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4300
Bęben hamulcowy DB4300
DB4300
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4300

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]39
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937322640

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4300 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SEAT INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.4-1.9D 11.95-01.04
numery OEM:
AUDI      6K9 609 617
SEAT      6K9 609 617
VOLKSWAGEN      6K9 609 617
BYD      17.03.2400F3001

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4300 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.