Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 329313J jurid

Bęben hamulcowy 329313J JURID

329313J Bęben hamulcowy JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

100643, 329313B, 329313J

numer części:

329313J

producent:

JURID

Ciężar [kg] 6,5
otwór Ø [mm] 65
Średnica bębna hamulcowego 230
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 290
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 39,3
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 57,6
Ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Rodzaj połączenia Pudełko
Średnica otworu flanszy [mm] 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Długość opakowania [cm] 30
Szerokość opakowania [cm] 30
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 3306437065047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329313J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
SEAT      6K9 609 617
SEAT      6K9609617
VOLKSWAGEN      6K9 609 617
VOLKSWAGEN      6K9609617
VAG      6K9609617
zamienniki:
36-0183
brak
KAGER
18-0359
brak
METELLI CIFAM
254729
brak
NK
1825254729
brak
SBS
FDR329313
brak
FERODO
237113
brak
VALEO

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329313J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.