Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4300 trw

Bęben hamulcowy DB4300 TRW

DB4300 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4300
Bęben hamulcowy DB4300
DB4300
125.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4300

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 39
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937322640

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4300 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SEAT INCA VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.4-1.9D 11.95-01.04

Bęben hamulcowy DB4300 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Bęben hamulcowy DB4300 producenta TRW

VOLKSWAGEN

6K9609617

SEAT

6K9609617

numery OEM:
AUDI      6K9 609 617
SEAT      6K9 609 617
VOLKSWAGEN      6K9 609 617
BYD      17.03.2400F3001

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4300 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.