Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Volvo FMX III 380 (2020-???) 381km » DB4361 trw
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 380 (2020-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4361 TRW

DB4361 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4361
Bęben hamulcowy DB4361
DB4361
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4361

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego203,2
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,7
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]47
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937560103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4361 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, OPEL ADAM, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 10.05-
numery OEM:
FIAT      51840909
FIAT      55701379
FIAT      55703042
FIAT      55704049
FIAT      55704050
OPEL      5 68 269
OPEL      55701379
VAUXHALL      5 68 269
VAUXHALL      55701379

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4361 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4361 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.