Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2619 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2619 TRW

GCH2619 Cięgło, hamulec postojowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2619

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość [mm] 330
Sekcja część przednia
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322937401109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2619 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (330mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.8 09.00-12.12
numery OEM:
OPEL      5 22 445
OPEL      9127187
VAUXHALL      5 22 445
VAUXHALL      9127187

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2619 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2619 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.