Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1934 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1934 TRW

GCH1934 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH1934
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1934

producent:

TRW

Długość 1/Długość 2 [mm] 1290/1127
Wymagana ilość 2
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937253784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1934 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1290mm/1127mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      7201624
FORD      7M06-09701-B
FORD      95VW-2A603-AC
SEAT      7M0 609 701 B
SEAT      7M3 609 701 C
VOLKSWAGEN      7M0 609 701 B
VOLKSWAGEN      7M3 609 701 C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1934 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1934 TRW:

2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.