Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0052 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 MAXGEAR

32-0052 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
maxgear 32-0052
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0052

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1293/1127
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558552522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 MAXGEAR

LINKA HAM. R╩CZ. VW SHARAN LE/PR

Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7M0609701B, 7M3609701C

FORD

7201624, 7M0609701B, 95VW2A603AC

SEAT

7M0609701B, 7M3609701C

numery OEM:
FORD      7201624
FORD      7M06-0970-1B
FORD      95VW2A603AC
SEAT      7M0 609 701 B
SEAT      7M3 609 701 C
VOLKSWAGEN      7M0 609 701 B
VOLKSWAGEN      7M3 609 701 C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0052 MAXGEAR:

Aneta, Białystok
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.