Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH3024 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH3024 TRW

GCH3024 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH3024
85.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH3024

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Sekcja część przednia
Długość 1/Długość 2 [mm] 762/1078
Wymagana ilość 1
nr EAN 3322937976768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH3024 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (1078mm/762mm, rodzaj hamulca: bębnowy/tarczowy) pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER; SUZUKI WAGON R, WAGON R+ 1.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      4745 V6
FIAT      1336889080
PEUGEOT      4745 V6
SUZUKI      54410-83E30

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH3024 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH3024 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.