Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH567 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH567 TRW

GCH567 Cięgło, hamulec postojowy TRW
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH567

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 2080/1780
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów GCH568
nr EAN 3322938210236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH567 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (2080mm/1780mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: FIAT MULTIPLA 1.6-1.9D 04.99-06.10

Cięgło, hamulec postojowy GCH567 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy GCH567 producenta TRW

FIAT

46814148

numery OEM:
FIAT      46814148

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH567 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH567 TRW:

Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.