Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR151 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR151 TRW

JPR151 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
495.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR151

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937387977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR151 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, CROMA, DOBLO, MAREA, PUNTO; LANCIA DEDRA, DELTA II, KAPPA 1.4-2.4D 11.92-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46475018
ALFA ROMEO      60808788
ALFA ROMEO      60811336
FIAT      0000007732488
FIAT      0000046436958
FIAT      0000060813637
FIAT      46406957
FIAT      46410955
FIAT      46442644
FIAT      46459346
FIAT      46459546
FIAT      46473841
FIAT      46475018
FIAT      46478840
FIAT      46524141
FIAT      55186709
FIAT      60808788
FIAT      7703175
FIAT      7796200
LANCIA      0000007703175
LANCIA      0000060813637
LANCIA      46406957
LANCIA      46410955
LANCIA      46442644
LANCIA      46459346
LANCIA      46473841
LANCIA      46475018
LANCIA      46524141
LANCIA      55186709
LANCIA      7796200

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR151 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR151

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.