Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2004.01-2008.08) 140km » JPR194 trw
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2004.01-2008.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194 TRW

JPR194 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR194
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194
JPR194
trw JPR194 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194 trw
390.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR194

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Litera rozpoznawczaHBD HL
Litera rozpoznawczaHBD EZ
Litera rozpoznawczaHBD PA
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA 1.25-1.6 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1357997
FORD      1361818
FORD      1436177
FORD      1524360
FORD      15522127
FORD      1677437
FORD      1S6C-3A674-AA
FORD      1S6C-3A674-AC
FORD      1S6C-3A674-AD
FORD      1S6C-3A674-AE
FORD      1S6C-3A674-AF
FORD      1S6C-3A674-AG
FORD      4032436
FORD      4153191
FORD      4178574
FORD      RM1S-6J3A674-AB
FORD      XS6C-3A674-EA
FORD      XS6C-3A674E-AAM

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR194 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.