Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR204 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR204 TRW

JPR204 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
383.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JPR204

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 115
Ilość żeber 5
Litera rozpoznawcza HBD EY
Litera rozpoznawcza HBD BZ
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR204 TRW

Koszt kaucji: 403.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.8D 09.91-08.03
numery OEM:
FORD      3751949
FORD      4032437
FORD      4176204
FORD      F6RC-3A674-EA
FORD      XS6C-3A674D-AAM
FORD      XS6C3A674DA

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR204 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR204

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.