Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR267 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR267 TRW

JPR267 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR267
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR267
JPR267
trw JPR267 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
575.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR267

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389902

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR267 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A4 B6, A6 C5, SKODA SUPERB I 2.4/2.5D/2.8 07.97-03.08
numery OEM:
AUDI      4B0 145 155 M
AUDI      4B0 145 155 R
AUDI      4B0 145 155 RX
SEAT      4B0 145 155 M
SEAT      4B0 145 155 R
SEAT      4B0 145 155 RX
SKODA      4B0 145 155 M
SKODA      4B0 145 155 R
SKODA      4B0 145 155 RX
VOLKSWAGEN      4B0 145 155 M
VOLKSWAGEN      4B0 145 155 R
VOLKSWAGEN      4B0 145 155 RX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR267 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.