Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 120 (ED0M, ED0U, ED0W, ED4M, ED8M, ED8W, HD0M,... (2001.10-???) 115km » JPR293 trw
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci 120 (ed0m, Ed0u, Ed0w, Ed4m, Ed8m, Ed8w, Hd0m,... (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR293 TRW

JPR293 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR293
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR293
JPR293
trw JPR293 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
440.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

JPR293

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937390472
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR293 TRW

Koszt kaucji: 1,055.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0D/2.3/2.4D 01.00-05.06
numery OEM:
FORD      1475653
FORD      1C15-3A674-AA
FORD      1C15-3A674-AC
FORD      1C15-3A674-AD
FORD      1C15-3A674-AE
FORD      4042025
FORD      4104905
FORD      4130551
FORD      4158100
FORD      R1C1-5J3A674-AE
FORD      R1C15J3A674

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR293 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.