Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) (2018.10-???) 177km » JPR377 trw
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Ii (fb_, Fh_, F3_) 2.0 Bluehdi 180 (fhehzr, Fhehzn) (2018.10-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW

JPR377 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR377
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377
JPR377
trw JPR377 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 trw
470.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR377

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]136
Kształt adapteraokrągły
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Odstęp adaptera od pompy [mm]27
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937496143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN XSARA PICASSO, PEUGEOT 206, 206+ 1.1-1.6 09.98-
numery OEM:
CITROËN      4007 KX
PEUGEOT      4007 4E
PEUGEOT      4007 KJ
PEUGEOT      4007 KX
zamienniki:
QSRPA354
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.