Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT CUSTOM V710 Furgon (NRN) 2.0 EcoBlue (2023-???) 136km » JPR380 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Furgon (nrn) 2.0 Ecoblue (2023-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR380 TRW

JPR380 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR380
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR380
524.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR380

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaDELPHI
Ograniczenia producentaZF
Ograniczenia producentaSAGINAW
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Ø koła pasowego [mm]125
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]26,7
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937496150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR380 TRW

Koszt kaucji: 577.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 406, 607, 806 2.0-2.2D 06.98-07.11
numery OEM:
CITROËN      4007 7A
CITROËN      4007 9E
CITROËN      4007 CX
CITROËN      4007 X9
FIAT      9632876780
FIAT      9633817680
FIAT      9640830987
FIAT      9640906480
LANCIA      9633817680
PEUGEOT      4007 9E
PEUGEOT      4007 CX
PEUGEOT      4007 X9

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR380 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.