Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 DTI 16V (F68) (2002.08-2005.08) 101km » JPR399 trw
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 2.0 Dti 16v (f68) (2002.08-2005.08) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR399 TRW

JPR399 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
635.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR399

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]19
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość żeber5
Ograniczenia producentaKAYABA
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937685240

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR399 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8D 06.02-12.13
numery OEM:
FORD      1332451
FORD      1351499
FORD      1434973
FORD      1439617
FORD      2T14-3A696-AE
FORD      2T14-3A696-AF
FORD      2T14-3A696-AG
FORD      2T14-3A696-AH
FORD      2T14-3A696-AJ
FORD      4370975
zamienniki:
QSRPA139
brak
QUINTON
DSP1662
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR399 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.