Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia LOGAN MCV II 1.0 TCe 100 (2019.11-???) 101km » JPR580 trw
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv Ii 1.0 Tce 100 (2019.11-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580 TRW

JPR580 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR580
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580
JPR580
trw JPR580 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580 trw
529.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR580

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937686926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-1.8ALK 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1329297
FORD      1362652
FORD      1470514
FORD      1484948
FORD      4M51-3A696-AC
FORD      4M51-3A696-AD
FORD      4M51-3A696-AE
FORD      R4M5-1J3A696-AE
VOLVO      30676658
VOLVO      36000759
VOLVO      8603275
VOLVO      8603321
VOLVO      8603593

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR580 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR580zobacz instrukcję montażu JPR580

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.