Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) (2003.07-2004.11) 80km » JPR666 trw
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 1.7 Cdti (f70) (2003.07-2004.11) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR666 TRW

JPR666 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR666
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR666
450.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR666

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaTTA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Kształt adapteratrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]39
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938099039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR666 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0ALK-1.4 01.96-
numery OEM:
RENAULT      49 11 016 66R
RENAULT      49 11 020 28R
RENAULT      49 11 051 33R
RENAULT      49 11 074 34R
RENAULT      49 11 085 14R
RENAULT      77 00 419 118
RENAULT      77 00 422 008
RENAULT      77 01 066 455
RENAULT      82 00 216 871
RENAULT      82 00 886 459
DACIA      49 11 016 66R
DACIA      49 11 020 28R
DACIA      49 11 051 33R
DACIA      49 11 074 34R
DACIA      49 11 085 14R
DACIA      77 00 419 118
DACIA      77 00 422 008
DACIA      77 01 066 455
DACIA      82 00 886 459

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR666 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.