Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DOBLO Furgon/minivan (223_) 1.9 JTD (223ZXE1A) (2001.10-???) 100km » JPR716 trw
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Furgon/minivan (223_) 1.9 Jtd (223zxe1a) (2001.10-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR716 TRW

JPR716 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR716
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR716
JPR716
trw JPR716 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
740.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR716

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]8
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1.5
Kształt adapteratrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Ograniczenia producentaZF
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937958641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR716 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61) 2.0D/2.5D/3.0D 09.02-12.10
numery OEM:
BMW      32 41 6 760 956
BMW      32 41 6 783 431
BMW      6 760 956
BMW      6 783 431

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR716 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.