Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76) (2016.06-???) 152km » JPR758 trw
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.4 4x4 (_76) (2016.06-???) 152km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR758 TRW

JPR758 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR758
543.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR758

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaVISTEON
Ilość żeber7
Ø koła pasowego [mm]125
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]19
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937958917

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR758 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 04.06-08.14
numery OEM:
FORD      1370729
FORD      1379500
FORD      1406346
FORD      1495689
FORD      1523464
FORD      1569693
FORD      6C11-3A696-AC
FORD      6C11-3A696-AD
FORD      6C11-3A696-AE
FORD      6C11-3A696-AG
FORD      6C11-3A696-AH
FORD      6C11-3A696-AJ
zamienniki:
QSRPA979
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR758 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.