Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 2538 F (2002.01-2009.12) 349km » JPR759 trw
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Pick-up (d1, Dc, Dh, Dm, Dr) 2538 F (2002.01-2009.12) 349km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR759 TRW

JPR759 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
861.98 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR759

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaKAYABA
Kształt adapteratrójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Odstęp adaptera od pompy [mm]7
Liczba otworów do mocowania4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]19
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1.5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937954117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR759 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO 2.2D/2.4D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      4007 KK
FIAT      71790904
FIAT      9661768080
FORD      1370733
FORD      1534806
FORD      1805241
FORD      6C11-3A671-AB
FORD      6C11-3A674-AA
FORD      6C11-3A674-AB
FORD      6C11-3A674-AC
PEUGEOT      4007 KK
zamienniki:
54271
brak
SPIDAN
DSP1596
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRPA657
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR759 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.