Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chrysler STRATUS (JA) 2.5 LX V6 (1995.12-2001.04) 163km » JPR825 trw
wybrany samochód: 
Chrysler Stratus (ja) 2.5 Lx V6 (1995.12-2001.04) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825 TRW

JPR825 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR825
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825
JPR825
trw JPR825 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825 trw
491.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR825

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Ø koła pasowego [mm]126
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]26
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938125035

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825 TRW

Koszt kaucji: 577.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 2.0D 12.99-12.11
numery OEM:
CITROËN      4007 AT
CITROËN      4007 JA
CITROËN      4007 LT
CITROËN      4007 Z5
CITROËN      96 363 205 80
PEUGEOT      4007 AT
PEUGEOT      4007 JA
PEUGEOT      4007 LT
PEUGEOT      4007 Z5
PEUGEOT      96 363 205 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR825 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.