Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 2.0 TSI 4x4 (2019.02-???) 190km » JRB5002 trw
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 2.0 Tsi 4x4 (2019.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRB5002 TRW

JRB5002 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRB5002
Przekładnia kierownicza JRB5002
JRB5002
trw JRB5002 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRB5002 trw
Przekładnia kierownicza JRB5002 trw
4,002.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRB5002

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza obiegowa
Tryb pracyhydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Ciśnienie [bar]150
Stosunek przełożenia23,2:1
Ilość obrotów koła kierownicy6
nr EAN3322937879748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRB5002 TRW

Koszt kaucji: 2,611.97 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: DAF 95 XF, XF 105, XF 95 01.97-
numery OEM:
DAF      1363860
DAF      1363860R
DAF      1444786
DAF      1444786R
DAF      1671200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRB5002 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.