Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Rover 400 Tourer (XW) 1.6 i (1994.05-1998.11) 112km » JRM487 trw
wybrany samochód: 
Rover 400 Tourer (xw) 1.6 I (1994.05-1998.11) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM487 TRW

JRM487 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM487
Przekładnia kierownicza JRM487
JRM487
trw JRM487 Przekładnia kierownicza
778.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0002660, A0005244

numer części:

JRM487

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Ograniczenia producentaTRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz osłoną termiczną
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM487 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (profesjonalnie regenerowany, Z połączeniem gwintowym) pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE II, SCENIC II 1.4-2.0D 09.02-
numery OEM:
RENAULT      49 00 165 14R
RENAULT      77 11 368 394
RENAULT      82 00 088 495
RENAULT      82 00 324 632
RENAULT      82 00 463 517
RENAULT      82 00 666 756

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM487 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM487zobacz instrukcję montażu JRM487

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.