Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MEGANE CC (EZ0/1_) 1.5 dCi (EZ09, EZ1G, EZ0D, EZ14) (2010.06-???) 110km » JRP1010 trw
wybrany samochód: 
Renault Megane Cc (ez0/1_) 1.5 Dci (ez09, Ez1g, Ez0d, Ez14) (2010.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1010 TRW

JRP1010 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1010
Przekładnia kierownicza JRP1010
JRP1010
trw JRP1010 Przekładnia kierownicza
3,608.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRP1010

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTHYSSEN KRUPP
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Długość całkowita [mm]1500
Rozstaw śrub mocujących [mm]472
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej55
Suw [mm]165
Długość przegub osiowy [mm]277
Ilość zębów54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej11
Gwint zewn. [mm]M16x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937735938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1010 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 1.8-3.5 04.06-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 460 04 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 04 00
VOLKSWAGEN      2E1 422 055 A
VOLKSWAGEN      2E1 422 055 B

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1010 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.