Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco TRAKKER I AD190T38W (2007-2012) 379km » JRP767 trw
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad190t38w (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP767 TRW

JRP767 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP767
Przekładnia kierownicza JRP767
JRP767
trw JRP767 Przekładnia kierownicza
1,568.24 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

52905004

numer części:

JRP767

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937394517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP767 TRW

Koszt kaucji: 1,899.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (profesjonalnie regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: FIAT CROMA OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      0000051744786
FIAT      0000051753890
FIAT      51762148
FIAT      71740548
FIAT      71740549
FIAT      71788844
FIAT      71788850
FIAT      71788853
OPEL      59 00 219
OPEL      93172264
SAAB      59 00 219
SAAB      93172264
VAUXHALL      59 00 219
VAUXHALL      93172264
zamienniki:
QSRP1393
brak
QUINTON
QSRP1573
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP767 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.