Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP867 trw

Przekładnia kierownicza JRP867 TRW

JRP867 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP867
Przekładnia kierownicza JRP867
JRP867
1,791.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP867

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Wyłączenie producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Długość [mm] 1127
Suw [mm] 146
Wymiar gwintu M14x1.5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 80
nr EAN 3322937509164

skład zestawu:
JAR947 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP867 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.2-2.2 01.04-
numery OEM:
OPEL      59 00 252
OPEL      59 00 264
OPEL      59 00 265
OPEL      59 00 286
OPEL      93181225
OPEL      93189018
OPEL      93190767
OPEL      93190770
VAUXHALL      59 00 252
VAUXHALL      59 00 265
VAUXHALL      93181225
VAUXHALL      93189018
zamienniki:
51523
brak
SPIDAN
51633
brak
SPIDAN
DSR1706L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1568
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP867 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP867

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.