Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 35-10 (12971112, 12971212, 12971312, 12971317, 12976112,... (1989.01-1996.12) 103km » JRP932 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 35-10 (12971112, 12971212, 12971312, 12971317, 12976112,... (1989.01-1996.12) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP932 TRW

JRP932 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP932
Przekładnia kierownicza JRP932
1,580.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

13003493, A0014113, A0017843

numer części:

JRP932

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937738908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP932 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50 1.6-Electric 12.03-06.13
numery OEM:
FORD      4N51-3A500-AP
FORD      4N51-3A500-AS
FORD      4N51-3A500-AT
FORD      4N51-3A500-AU
FORD      4N51-3A500-AV
FORD      4N51-3A500-AX
VOLVO      30741425
VOLVO      31201426
VOLVO      31202594
VOLVO      31317350
VOLVO      31340497
VOLVO      36000764
VOLVO      36000805
VOLVO      36001241
VOLVO      36002017
VOLVO      8602853
VOLVO      8603574
VOLVO      8603583
VOLVO      8603859
zamienniki:
QSRP1681
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP932 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.