Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_) 1.8 i (1998.05-2002.10) 90km » PJQ203 trw
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Furgon/minivan (m_) 1.8 I (1998.05-2002.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ203 TRW

PJQ203 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
419.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ203

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Średnica [mm]31
nr EAN3322938183752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ203 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne NISSAN INTERSTAR, NV300, NV400, PRIMASTAR; OPEL MOVANO, MOVANO B, VIVARO A, VIVARO B; RENAULT ESPACE IV, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, MASTER II 1.5D-3.0D 07.98-
numery OEM:
NISSAN      30570-00Q0C
NISSAN      30570-00Q0F
NISSAN      30570-00Q0J
NISSAN      30570-00Q0K
NISSAN      30570-00Q1C
NISSAN      30570-00Q1D
NISSAN      30570-00Q1G-
NISSAN      30570-00Q1H-
NISSAN      30570-00Q1J-
NISSAN      30570-00Q1K
NISSAN      30570-00QAB
NISSAN      30570-00QAD
OPEL      44 15 505
OPEL      44 16 385
OPEL      44 17 575
OPEL      44 21 631
OPEL      44 23 228
OPEL      44 30 680
OPEL      44 32 435
OPEL      44 49 752
OPEL      44 52 962
OPEL      44 52 963
OPEL      4432835
OPEL      4435231
OPEL      47 10 686
OPEL      93161435
OPEL      93161983
OPEL      93181379
OPEL      93187200
OPEL      931875200
OPEL      93190871
OPEL      93196118
OPEL      93196119
OPEL      93198488
OPEL      93198663
OPEL      93198874
OPEL      93198875
OPEL      93813379
OPEL      95507609
OPEL      95518050
OPEL      99390418
RENAULT      82 00 157 765
RENAULT      82 00 420 721
RENAULT      82 00 629 060
RENAULT      82 00 654 808
RENAULT      82 00 785 483
RENAULT      82 00 846 744
RENAULT      82 00 902 784
RENAULT      82 01 290 863
RENAULT      82 01 290 864
VAUXHALL      44 15 505
VAUXHALL      44 16 385
VAUXHALL      44 17 575
VAUXHALL      44 21 631
VAUXHALL      44 23 228
VAUXHALL      44 30 680
VAUXHALL      44 32 435
VAUXHALL      44 49 752
VAUXHALL      44 52 962
VAUXHALL      44 52 963
VAUXHALL      93161435
VAUXHALL      93161983
VAUXHALL      93181379
VAUXHALL      93187200
VAUXHALL      931875200
VAUXHALL      93190871
VAUXHALL      93196118
VAUXHALL      93198488
VAUXHALL      93198663
VAUXHALL      93198874
VAUXHALL      93198875
VAUXHALL      93813379
VAUXHALL      95507609
VAUXHALL      95518050
VAUXHALL      99390418

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ203 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ203zobacz instrukcję montażu PJQ203

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.