Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km » PJQ212 trw
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ212 TRW

PJQ212 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
353.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ212

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Średnica [mm]24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Smarowanietylko dla oleju mineralnego
nr EAN3322938190583

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ212 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C4, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I 1.4-2.0DH 11.04-
numery OEM:
CITROËN      2041 85
CITROËN      2041 98
CITROËN      2041 A2
CITROËN      2041 A3
CITROËN      98 011 178 80
PEUGEOT      2041 85
PEUGEOT      2041 98
PEUGEOT      2041 A2
PEUGEOT      2041 A3
PEUGEOT      98 011 178 80

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ212 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ212zobacz instrukcję montażu PJQ212

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.